zondag 17 juni 2007

:'(








jeetje wat een week.

2 dagen geleden heeft jeroen, een vriend van mij een ongelukje gehad, hij trapte door een ruit ( met staaldraad ! ) heen en sneed hierbij z'n been op veschillende plekken open. slagaderlijke bloeding enz enz. wat een schrik.
vanmorgen bericht van een docent van me gehad over een cijfer dak nog trugkreeg. een 1.. bwat betekent dat ik nu definitief blijf zitten.
grr wat een kutweek. alles gaat gewoon fout enz niet egt om supervrolijk van te worden..

gelukkig zijn veel van mijn vrienden enz geslaagd deze week, wat wel weer reden voor een glimlach was. veel zijn dus ook al vrij, en de doordeweekse avonden worden steeds later en gezelliger. en aangezien ik tohg blijf zitten ga ik er mooi van genieten.

deze dinsdag ( de 14e ) gingen we met een groepje ( Feike, Adriaan, marijn en anna ) bij anouk thuis ( op de trampoline ) eten en kletsen enz. het was een supergezellige avond.

hier foto's van die dag =)

*feikuuuh (K)*
*en ikkuuuh ^^:P*

Geen opmerkingen: