zondag 10 juni 2007

hej,

nou hier mijn 1e eigen zeilf berigje

helemaal van mijzelf en niet met de hulp van rigje


duszsz..


wat ik van plan ben met deze blog is elke dag een berigje neerzetten met ( zo vaak mogelijk ) een foto van die dag. gewoon iets van die dag.


nou heb ik 2 dagen nix gepost omdat ik nog moet leren enz, omdak t druk had en omdak ik nog niet zo fanatiek met mn camera bezig ben geweest. en aangezien mijn moeder mijn camera een week mee heeft zal ik deze week ook niet elke dag een foto hebben. ik ben aan het sparen voor een neiwue telefoon met camera, want zeg nou zelf zo'n camera om je nek is ook niet een geniaal mode-item.


noujah .. hierbij een foto van de 7e ik was met rigje aan het wandelen en had die dag een of ander irritant apperaat op m'n lichaam voor m'n hart.



doeggies


Geen opmerkingen: